"Rast onlajn kupovine i prodaje dolazi od strane ljudi koji su inače to koristili, a i od onih koji nikada ranije nisu kupovali ili prodavali onlajn. Svakog dana imamo više od 60 hiljada oglasa, što pokazuje koliko ljudi dobija vrednost od ovakvih platformi", rekao je za Infobiz Miloš Aleksić sa portala Kupujem prodajem.
I mali biznisi koji su bili pogođeni ovom krizom pronalaze svoj put na onlajn tržište i traže svoju šansu, tvrde sa portala. Na ovoj platformi najviše se prodaju mobilni telefoni, automobili, nekretnine, kućni aparati i stvari za uređenje kuće.
"Imamo i stvari koje se sezonski pojavljuju, kao ogrev, video igrice, poljoprivredni proizvodi. Što se tiče trendova pre i posle kovida primetili smo neke zanimljive stvari. Recimo, nekretnine van grada, tu su za 150 odsto porasle pretrage za nekretnine koje nisu u urbanim sredinama. Kada su recimo mali proizvođači hrane bili pogođeni onim prvim zatvaranjem, tražili su meso da prodaju onlajn, pa smo to ispratili otvaranjem kategorije domaća hrana", ističe Aleksić.
U poslednje tri godine eletronska trgovina u Srbiji porasla je za 300 odsto, a rast kupovine preko interneta nastavljen je i tokom vanrednog stanja, a i posle toga, nedavno je saopšteno iz Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.
Izvor: rs.n1info