Radovi na uglu Bulevara oslobođenja i Bulevara cara Lazara u Novom Sadu na izgradnji tržnog centra Promenada, teku predviđenom dinamikom. Keramički radovi, zidovi i plafoni završeni su više od 90%, a u skladu sa definisanim planovima odvija se i uređenje platoa ispred objekta.
Otvaranje tržnog centra, tako, očekuje se u predviđenom roku, najavljeno je danas iz kompanije NEPI, koja je investitor ovog projekta.
U novosadskoj Promenadi kupci će se susresti sa radnjama brendova Inditex grupacije - Zara, Massimo Dutti, Zara Home, Oysho, Pull and Bear i Bershka, zatim brendovima LPP grupacije – Sinsay i Reserved, te Mohito koji će se prvi put pojaviti na našem tržištu.
U Promenadi će se naći i LC Waikiki kao i Fahion Company i Sportina sa svojim brendovima, sportski brendovi Sport Vision i N Sport, kao i prodavnice namenjene najmlađima poput Dexy Co Kids-a i Pertini-a. Ponudu će upotpuniti i supermarket Univerexport i Cineplexx bioskop sa najvišim kvalitetom projekcije, a ono u čemu će posetioci dodatno uživati jeste mnoštvo lokalnih kafića i restorana kao što su Loft, Walter, Brunch, Modena i mnogi drugi, najavljeno je.
- Znamo koliko Novosađani sa nestrpljenjem iščekuju otvaranje Promenade i želimo da im pružimo jedinstven užitak. Takođe, važno je istaći da će ova investicija doneti više od 1.500 novih radnih mesta, što je od velikog značaja za grad - izjavio je Boris Stevović, menadžer tržnog centra Promenada Novi Sad.
Sa ukupnom površinom od 150.000 kvadratnih metara, od čega je 48.000 m2 prodajni prostor, Promenada će biti najveći retail objekat u Srbiji, ističu. Osim odličnog miksa zakupaca, kako najavljuju, posetioci će imati priliku da uživaju i u bogatom programu manifestacija, koncerata i aktivnosti.
(izvor: ekapija)