Evo saveta kako to možete postići:
10 minuta svakog dana za organizaciju stvari
Neuredna radna mesta će verovatnije stvoriti problem, a ne nove ideje. Prema istraživanju u SAD sprovedenom od strane Brother International Corporation, zaposleni u kancelariji provode skoro 38 sati godišnje u potrazi izgubljenih ili zaturenih predmeta. Cena ove neorganizacije procenjuje se na oko 89 milijardi dolara godišnje.
Odvojite nekoliko minuta svakog dana kako biste pospremili svoje radno mesto. Možete to uraditi skladištenjem viška stvari i održavanjem sistema organizacije koji odgovara vašem stilu, kako vas dodatne nagomilane stvari ne bi ometale.
Skladištite arhivsku dokumentaciju i dobijte na prostoru
Većina firmi po trenutnom zakonu mora da čuva arhivsku dokumentaciju i do 10 godina unazad. Upravo ta dokumentacija vrlo četo zauzima veliki deo prostora u kancelariji i stvara nepotrebni nered. Naručito ako se provodi dosta vremena u kancelariji, veoma je važno za produktivnost da se osećate prijatno u tom istom prostoru. Osim toga, skladištenjem registratora dobijate nekoliko dodatnih m2 u kancelariji.
Ukrasite vaš radni prostor biljkom
Iako kućne biljke nisu tradicionalna metoda stvaranja produktivnog radnog mesta, to ne znači da je njihov uticaj nepostojeći. Istraživački tim u Ujedinjenom Kraljevstvu utvrdio je da postavljanje biljaka u kancelariji podstiče produktivnost za do 15%, uz to što povećava zadovoljstvo na radnom mestu i nivo efikasnosti kod zaposlenih.
Organizujte prostor tako da podstiče više kretanja
„Stand-to-sit“ sto, utiče na promenu položaja tela i kretanje tokom dana, ali mogu se osmisliti i drugi načini za kretanje na radnom mestu. Na primer, premeštanje štampača ili telefona na drugu stranu kancelarije ili postavljanje aparata za vodu stvaraju razloge za ustajanje i pokret.
Personalizujte vaš prostor za rad
Personalizacija vašeg prostora može povećati emocionalnu povezanost s poslom, ali održavanje radnog mesta organizovanim podrazumeva ograničavanje količine nakupljenih stvari. Da ne biste opteretili sto nepotrebnim stvarima, koristite samo lične predmete od posebnog značaja.
U ovako organizovanom prostoru, neće vam se spavati, a tokom radnog vremena pažnju vam neće odvraćati nered koji ste prethodnih dana gomilali.
(izvor: YouSpace)