Društvene mreže su ulice kojima se do njega dolazi i oglasna tabla na kojoj mogu da se predstave jer internet omogućava da sami birate godine, pol i okvirno prostor na kome žive oni kojima se obraćate. Gugl i posebno Fejs se trude da vaš oglas prikažu baš onima kojima treba.
- Ljudi mahom na internetu posećuje portale s vestima, „jutjub“ i društvene mreže, pa ako su tu ti ljudi, tu treba da budete i vi i vaš posao - kaže za „Alo!“ Miloje Sekulić, suvlasnik agencije za kreativnu primenu digitalne tehnologije, i napominje da internet omogućava dve jako bitne stvari kada je posao u pitanju, a to je da ga na najjeftiniji način reklamirate (dovoljno je nekoliko evra) i da stalno pratite efekte.
- Ono u šta svakako morate da uložite kada uđete u svet internet marketinga jeste vaša edukacija. Učiti o ovoj oblasti nije ni teško ni nedostupno. Na samom internetu imate pregršt jasnih i jednostavno pisanih tekstova, sve je više kratkih kurseva iz pojedinih oblasti - objašnjava naš sagovornik i dodaje:
- Za početak je potrebno da svoj posao oglasite na različitim sajtovima za oglašavnje, to traži vreme, ali je besplatno. Time stvarate šanse da vas nađu. Odmah postavite i svoj sajt, može da bude sasvim jednostavan i jeftin, lako ćete posle, kad se posao razradi, da uložite više da bi on izgledao lepše i imao više informacija - savetuje Miloje i objašnjava da je najbolje kupiti domen ili ime sajta s oznakom „.rs“ jer to omogućava bolje isticanje u pretragama na Guglu. Ovo naravno pod pretpostavkom da radite nešto za naše podneblje i da su vaša ciljna grupa mušterije u Srbiji.
- Na društvenim mrežama, a prvenstveno na Fejsbuku, pokažite šta radite. Savetujte ljudima šta da rade, koristite svoja znanja, sigurno ima onih koje to zanima - kaže Miloje.
Izvor: http://www.alo.rs/