Uspostavite odgovarajući protokol

Jednostavno vođstvo dugo se smatra simbolom prijateljstva i poverenja. Ova društvena praksa obeležila je saradnju, koja je skoro postala refleks tokom interakcija. Iako je ovo važan aspekt komunikacije, zbog virusa rukovanje više nije preporučljivo. Dr Dustin Iork sa Univerziteta Mariville rekao je u intervjuu za USA Todai da će doći do dramatičnog pomeranja u stavovima prema nečemu što je jednostavno poput rukovanja, a manje ljudi će to činiti u budućnosti. Značaj neverbalne komunikacije u društvu deo je kursa komunikacije koji dr Jork predaje na Univerzitetu u Marivilleu. Prema dr. Jorku, poslodavci, pa čak i menadžeri zajednica treba da uspostave drugačiji stav i da imaju protokol za „zone bez rukovanja“.

Nadgledanje i širenje informacija

Uspostavljanje novih protokola ne mora biti ograničeno na neupravljane zone. Menadžeri zajednica moraju biti na čelu svoje igre prateći najnovije informacije, ažuriranja i preporuke upravnih tela kao što su Centri za kontrolu i prevenciju bolesti. U vreme kada se svakodnevno pojavljuju nove informacije, neophodno je da menadžeri zajednica upijaju najnovije vesti i da ih mogu širiti svojim stanarima. Iako obaveštenja moraju biti objavljena u svim svojstvima, trebalo bi da istaknete i stvaranje digitalnog prostora za slanje ažuriranja u stvarnom vremenu za najtačnije i najnovije informacije. Ovo takođe može poslužiti kao forum za stanare da se međusobno angažuju u pitanjima i nedoumicama na koje možete sami da se obratite. Nudi razumno rešenje za održavanje samog osećaja zajednice, iako za sada ograničava interakcije na digitalno carstvo.

Uveravajući vas da radite ono što možete

Uprkos promenjenim okolnostima, vaš položaj upravnika ili vođe zajednice ostaje isti. Morate garantovati svojim stanarima da činite sve što je u vašoj moći da zaštitite zdravlje svih: traženje kontakata, proveru temperature i stroge mere za dezinfekciju javnih prostora. Kao menadžer, takođe morate da slušate savete svojih stanara. Možda imaju svoje preporuke ili nedoumice, a vi treba da saslušate i procenite kako najbolje odgovoriti na ove potrebe. Trenutno zabrinutost ne mora biti ograničena na sigurnost i sigurnost, već uključuje i kiriju i deložacije. Na kraju, izvršni direktor i osnivač LA Properti Management Group i Crovn Commercial Properti Management David Crovn kaže da mentalitet „mi protiv njih“ treba slomiti, jer samo produbljuje podelu između dve strane. Iako menadžeri zajednica moraju učiniti sve što je u njihovoj moći da vode računa o najboljim interesima i razumiju upite stanara, stanari se moraju pridržavati novih protokola i smjernica koliko god mogu. Kada budete mogli efikasno da komunicirate i shvatite da je komunikacija dvosmerna ulica između vas i vaših stanara, ne samo da ćete održavati veze, već ćete na kraju i zaraditi njihovo poverenje. Kao dodatni alat koji može dopuniti ovaj cilj, Spaceflov vam može pomoći da upravljate svojim ekosistemom, kao i da poboljšate odnose i iskustva.

Izvor: www.spaceflov.com