Od događaja koji su pred nama, želeli bismo da pomenemo naše učešće na predstojećoj European Coworking konferenciji u Dablinu 2017 https://covorkingeurope.net/. Takođe, planiramo da započnemo saradnju sa našom NVO "Centar za mame" od novembra. Ova organizacija održavaće radionice u našem prostoru kako bi povezala i podržala mame u Srbiji, borila se za njihova radna prava i protiv svih oblika diskriminacije kojima su mame izložene.
Naš coworking prostor koriste profesionalci različitih profila. Za više od 5 godina smo ugostili više od 2000 freelancer-a, start-up timova, digitalnih nomada, web programera, IT stručnjaka, eksperata za odnose s javnošću, stručnjaka za konsalting i svakog kome je bio potreban funkcionalan, pristupačan radni prostor sa potpuno fleksibilnim uslovima korišćenja.
Posebno smo ponosni na našu “Work and Travel “ponudu za digitalne nomade širom sveta i što smo postali deo “remote work” programa.
- Naš prostor ima površinu od 343 kvadratna metra.
- Na raspolaganju imamo preko 70 coworking jedinica.
- U ponudi imamo i nekoliko sala za održavanje sastanaka: jednu malu salu za sastanke kapaciteta do 5 osoba, dve velike sale za sastanke kapaciteta do 20 osoba, jedan "Masterclass" za održavanje raznih vrsta događaja kapaciteta 30 - 40 ljudi i jedan Skype booth za pozive.
- Cena naših poslovnih jedinica zavisi od perioda korišćenja. Cena zakupa jednog coworking mesta za jedan dan iznosi 15 evra, za jednu nedelju 60 evra, za dve nedelje 110 evra, za tri nedelje 130 evra, a cena mesečnog paketa iznosi 150 evra (cene su bez PDV-a od 20 %).
- Možete nas pratiti na:
• Facebook-u - Smart Office
• Instagram-u - smart_office_coworking
• Tvitter-u - @SmartOfficeRS
• Linkedin-u - Smart Office Belgrade
• Youtube-u - Smart Office coworking
Naše radno vreme je ponedeljak - petak od 9 h do 21 h i subota od 9 h do 17 h.