Iako trend „tiho napuštanja“ možda jenjava, a mandati za povratak na posao rastu, istraživanje pokazuje da se stavovi prema radnom mestu i ravnoteži između posla i privatnog života nastavljaju menjati, pri čemu većina zaposlenih stavlja veći naglasak na mentalne i fizičko zdravlje i opšte blagostanje. Dobrobit zaposlenih je postalo kritično sredstvo za osnaživanje produktivnosti zaposlenih i održavanje zadržavanja, što će kompanije morati da uzmu u obzir da bi ostale konkurentne.

Izveštaj takođe istražuje najuticajnije načine na koje zaposleni smatraju da bi njihovi poslodavci trebalo da podrže njihovo opšte blagostanje. 43% učesnika je reklo da je korist sa najvećim uticajem na dobrobit zaposlenih bilo fleksibilno radno vreme. Ostale pomenute pogodnosti uključuju fleksibilnost u vezi sa lokacijom rada (21%), besplatne zdrave obroke (24%), više dana odmora (33%), poboljšano zdravstveno osiguranje (16%) i fizičke pogodnosti kao što su teretane.

Na pitanje o negativnim efektima radnih mesta na kojima dobrobit nije bila prioritet, 25% je reklo da takva okruženja negativno utiču na njihovu želju da ostanu u kompaniji – polovina ispitanika (50%) je rekla da veruje da će najviše uticati na motivaciju radnika, a zatim na produktivnost (48%) i kreativnost (28%).

Istraživanje je imalo za cilj da istakne trenutno raspoloženje globalne radne snage prema wellness ponudama poslodavaca, važnost poslodavca koji je fokusiran na wellness kao varijable kada biraju novi posao ili odlučuju da ostanu na trenutnom radnom mestu, kao i opipljive načine na koje poslodavci mogu podržati dobrobit zaposlenih.

„Sa velikim i malim kompanijama koje postepeno zahtevaju da se njihovi zaposleni vrate u kancelariju, sada je vreme da poslodavci ponovo razmisle o budućnosti posla koja uključuje fleksibilne radne opcije u pogledu radnog vremena i lokacije, i koja stavlja veći naglasak na beneficije koje poboljšavaju dobrobit zaposlenih “, rekao je Dan Zakai, Mindspace CEO i Co-Founder. „Ova najnovija anketa sugeriše da zaposleni imaju holistički pristup svom radnom mestu – sa sve većim očekivanjima za hibridne modele rada, pogodnosti koje podržavaju ravnotežu između poslovnog i privatnog života ili povećanu pokrivenost zdravstvenom zaštitom. Kompanije koje veruju u povratak u kancelariju i žele da zadrže svoj vrhunski talenat treba da budu napredne i moraju da shvate da ugrađeni wellness sadržaji nisu luksuz već strateška neophodnost za promovisanje blagostanja, povećanje zadržavanja i pokretanje uspeha organizacije. ”

Mindspace je sproveo istraživanje na osnovu intervjua sa 2.000 kancelarijskih radnika širom SAD, Velike Britanije, Nemačke, Holandije, Poljske, Rumunije i Izraela.

 

Izvor: Property-forum.eu