1. Da li hub-ovi mogu biti saradnici korporacija?

Hub kao koncept je više od decenije prisutan na tržištu u Srbiji, a nakon COVID-a i očigledne promene načina rada korporacija, svakako je relevantan za novonastali modus operandum korporacija. Često čujemo od naših klijenata koji su i dalje nastavlili da rade "remote", tj. od kuće ili hibridni model, da im nedostaje prilika da jednom nedeljno ili makar jednom mesečno okupe svoj tim oko zadatka i da prođu zajedno kroz dinamiku rada, ciljeve, ostvarene uspehe. Upravo u ovakom modelu novog i modernog načina rada, saradnja između hub-ova i korporacija je neminovna: sa jedne strane kreativni i inspirativni prostori hub-ova su adaptivni za različite potrebe zajedičkog rada različitih timova u korporacijama koji ne sede više kao nekada tokom cele nedelje u svojoj poslovnoj zgradi, ali svojim zaposlenima mogu da ponude priliku da se u određenim trenucima povežu i budu efikasniji. 


2. Zašto se hub-ovi smatraju produktivnim mestima za rad?

Nema tu magije, nisu u pitanju ni stolice, ni stolovi, ni zidovi. Važno je koga vidite taj dan, sa kim ste, šta je to što vas inspiriše. Koncept hub-a pruža tu "neizvesnost", jer nikada ne znate da li ćete baš taj dan kada radite iz hub-a sresti nekoga koga dugo niste videli, upoznati osobu iz neke potpuno druge struke koja će vas inspirisati ili slučajno praviti kafu sa nekim prvi put ko će vam pružiti inspiraciju i nove ideje - sve to čini rad iz hub-a mnogo produktivnijim nego kada ste sami za svojim radnim stolom, bilo da li je to u korporativno sređenoj kancelariji ili od kuće.


3. Šta je misija i vizija hub-ova?

Svaki hub gradi svoju misiju i viziju u odnosu na zajednicu, tj. klijente koje okuplja oko svoje ponude. Impact Hub, pre svega kao i što je u samom nazivu naše organizacije, za fokus ima prvenstveno da okupi one ljude koji svojim idejama i radom žele da poboljšalju biznis u kojem su ne samo kroz uvećanje profitabilnosti, već i kroz stvaranje i širenje pozitivnog uticaja. Iz tih razloga, kod nas baš vodimo računa kako to mi volim da kažemo o balansu između ljudi, profita i naše planete, koju samo jednu imamo.


4. Kako hub-ovi mogu pozitivno uticati na rad korporacija?

Danas u svetu oko nas imate mnogo veću dostupnost informacijama nego što čovek može prirodno da procesuira i iz tog razloga, naročito mlade generacije pronalaze nova i inovativna rešenja kako da bolje uče, da brže dođu do rezultata i pretvore bogatstvo informacija u sopstveni uspeh. Međutim, uspeh pojedinca je uvek sekundaran u odnosu na kolektiv. Koncept hub-a pruža agilnost i brzinu koja je neophodna ne samo da se individualno dođe do potrebne informacije, već kao zajednica koja deli iste vrednosti i želi da nešto uradi bolje od svoje prethodne generacije. Budućnost rada svakako jeste u spajanju mreže znanja i iskustva korporacija sa ljudskim faktorom i DNK koji se gradi u hub-u.